REKLAMACJE I ZWROTY
I ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa mają Państwo możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia otrzymania zakupionego towaru. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację o chęci odstąpienia od umowy sprzedaży na nasz adres esklep@agroas.pl .
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdą Państwo w naszym Regulaminie sklepu.
II REKLAMACJE
Jeśli otrzymany towar budzi Państwa zastrzeżenia lub posiada wady mogą Państwo go reklamować. Reklamację najlepiej złożyć mailowo na adres esklep@agroas.pl lub telefonicznie. Po otrzymaniu zgłoszenia Sprzedający będzie się kontaktować w sprawie jak najszybszego i jak najkorzystniejszego rozwiązania.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdą Państwo w naszym Regulaminie sklepu.
III PROCEDURA ZWROTU LUB REKLAMACJI TOWARU
- Zgłoszenie drogą mailową lub telefoniczną chęci dokonania zwrotu zakupionego towaru.
- Kontakt ze strony sprzedawcy w celu ustalenia szczegółów danego zwrotu.
- Wypełnienie i podpisanie Formularza Odstąpienia Od Umowy Sprzedaży, który należy dołączyć do odsyłanej paczki lub przesłać drogą mailową.
- Przygotowanie paczki zwrotnej do Sprzedającego – produkt powinien być kompletny i nie powinien nosić śladów użytkowania.
- Nadanie paczki – paczkę należy przesłać na adres :
ESKLEP AGROAS
Nowa Wieś Mała 27a
49-200 Grodków
UWAGA! Zwroty do paczkomatu lub za pobraniem nie będą przyjmowane!
- Po otrzymaniu i weryfikacji przesyłki Sprzedający dokona niezwłocznie zwrotu płatności na konto Klienta podane w Formularzu Odstąpienia.