0 PLN

REKLAMACJE I ZWROTY

I ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY  

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa mają Państwo możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia otrzymania zakupionego towaru. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację o chęci odstąpienia od umowy sprzedaży na nasz adres esklep@agroas.pl

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdą Państwo w naszym Regulaminie sklepu.

 

II REKLAMACJE 

Jeśli otrzymany towar budzi Państwa zastrzeżenia lub posiada wady mogą Państwo go reklamować. Reklamację najlepiej złożyć mailowo na adres esklep@agroas.pl lub telefonicznie. Po otrzymaniu zgłoszenia Sprzedający będzie się kontaktować w sprawie jak najszybszego i jak najkorzystniejszego rozwiązania. 

Więcej informacji na temat reklamacji znajdą Państwo w naszym Regulaminie sklepu.

 

III PROCEDURA ZWROTU LUB REKLAMACJI TOWARU

 

  • Zgłoszenie drogą mailową lub telefoniczną chęci dokonania zwrotu zakupionego towaru.
  • Kontakt ze strony sprzedawcy w celu ustalenia szczegółów danego zwrotu.
  • Wypełnienie i podpisanie Formularza Odstąpienia Od Umowy Sprzedaży, który należy dołączyć do odsyłanej paczki lub przesłać drogą mailową. 
  • Przygotowanie paczki zwrotnej do Sprzedającego – produkt powinien być kompletny i nie powinien nosić śladów użytkowania. 
  • Nadanie paczki – paczkę należy przesłać na adres :

ESKLEP AGROAS 

Nowa Wieś Mała 27a

49-200 Grodków

 

UWAGA! Zwroty do paczkomatu lub za pobraniem nie będą przyjmowane!

  • Po otrzymaniu i weryfikacji przesyłki Sprzedający dokona niezwłocznie zwrotu płatności na konto Klienta podane w Formularzu Odstąpienia.